Υποθέτουμε ότι διατηρείτε ένα 4* ξενοδοχείο στο κέντρο των Χανίων. Το σχεδιάγραμμα του ξενοδοχείου σας, όπου διακρίνονται οι σχέσεις μεταξύ του προσωπικού σας φαίνεται στο παρακάτω διάγραμμα
Αν δεν έχετε οργανόγραμμα της δικής σας επιχείρησης, μην το αμελείτε θα σας βοηθήσει να έχετε μια σφαιρική εικόνα της επιχείρησης σας και να προσδιορίσετε τα σημεία που υπάρχουν ανάγκες πρόσληψης.
Για τους μήνες Μάϊο- Οκτώβριο λόγω αυξημένης κίνησης και επειδή επιθυμείτε να έχετε ευχαριστημένους πελάτες αποφασίζεται στην ρεσεψιόν να υπάρχουν στην ημερήσια βάρδια δύο ρεσεψιονίστ. Για να καλύψετε αυτή την ανάγκη θα πρέπει να κάνετε μια νέα πρόσληψη.
Για να γράψετε μια καλή αγγελία πρέπει να κάνετε ανάλυση της θέσης εργασίας!
Τι κάνει ένας Υπάλληλος Υποδοχής – Receptionist;
Ο Υπάλληλος Υποδοχής – Receptionist ανήκει στο Front Office τμήμα ενός ξενοδοχείου, είναι ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο έρχονται σε επαφή οι πελάτες και γι’ αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο στην πρώτη εντύπωση, που θα αποκομίσουν για το ξενοδοχείο. Οι αρμοδιότητές του συμπεριλαμβάνουν την υποδοχή των επισκεπτών, τη διαχείριση των κρατήσεων και των αφίξεων – αναχωρήσεων (reception) μέχρι και την εκτέλεση back office υπηρεσιών και καθηκόντων. Το εύρος του ρόλου του διαμορφώνεται βάσει του μεγέθους του ξενοδοχειακού καταλύματος όπου εργάζεται. Συνήθως, το ακαδημαϊκό του υπόβαθρο περιλαμβάνει σπουδές στον τομέα των Τουριστικών Επαγγελμάτων και τη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων.
Εισαγωγή
Ξενοδοχείο 4* ζητά να προσλάβει Υπάλληλο Υποδοχής – Receptionist για τους μήνες (Μάϊο– Οκτώβριο).
Αρμοδιότητες
- Διαχειρίζεται τις κρατήσεις που διενεργούνται μέσω τηλεφώνου, online συστημάτων, λογισμικών και πρακτορείων
- Αποστέλλει προσφορές μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας κατόπιν αιτημάτων
- Ενημερώνει το ξενοδοχειακό πρόγραμμα για κρατήσεις ή ακυρώσεις
- Ελέγχει την πληρότητα και υποβάλλει αναφορές στο τμήμα Πωλήσεων ή/και στον Διευθυντή
- Υποδέχεται τους πελάτες του ξενοδοχείου
- Διεκπεραιώνει τις διαδικασίες των check in και check out των πελατών (επιβεβαιώνει τα στοιχεία τους, τους ενημερώνει για τους τρόπους πληρωμής)
- Ενημερώνει τους πελάτες για τις παροχές του ξενοδοχείου και δίνει πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα και υπηρεσίες
- Απαντά σε αιτήματα ή/και παράπονα των πελατών με ακρίβεια και αμεσότητα
- Ενημερώνει τα τμήματα Οροφοκομίας και Συντήρησης για την παρέμβαση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων
- Παρακολουθεί τους λογαριασμούς των πελατών και ελέγχει τις χρεώσεις
- Συντάσσει reports και ενημερώνει το Front Office Manager ή τον Hotel Manager
- Διασφαλίζει ότι ο χώρος της υποδοχής είναι τακτοποιημένος
Απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ κατεύθυνσης Τουριστικών Επαγγελμάτων
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εμπειρία και εξοικείωση με ξενοδοχειακά λογισμικά κρατήσεων (Protel, Ermis WIN) και online booking πλατφόρμες (booking, expedia, trivago κλπ)
- Άριστη γνώση MS Office
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας
- Οργανωτικές δεξιότητες
Αυτό είναι ένα γενικό πρότυπο αγγελίας για την θέση Υπάλληλος Υποδοχής – Receptionist. Τώρα πρέπει να το προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες.
Και μην ξεχνάτε. Για να έχουν όλα τα παραπάνω αποτέλεσμα, θα πρέπει να τα εφαρμόσετε!
Να θυμάστε: η ομάδα της Jobs4u είναι δίπλα σας σε κάθε βήμα για σε καθοδηγήσει. Μην ξεχνάτε στόχος είναι να βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος! Η “καλή αγγελία” είναι μόνο το εισιτήριο!
Κάντε κλικ εδώ, αφήστε το εμαιλ σας, αναφέρετε τις θέσεις που θέλετε να καλύψετε και θα λάβετε άμεσα το υπόδειγμα αυτών.
Το επόμενο βήμα: Κάντε εγγραφή ως εργοδότης και προσθέστε την δική σας “καλή αγγελία” |